Lammerink Installatiegroep Set-Up ’65

HB-Blog nummer 1

vrijdag 14 augustus 2020

Omdat wij als Hoofdbestuur vinden dat transparantie een van de sleutels tot een succesvolle vereniging lijdt, is er in de vorige ALV vergadering gezamenlijk besloten om deze transparantie en openheid zoveel mogelijk te creëren richting onze leden. Vandaar dat wij vanaf nu, elke keer wanneer wij hebben vergaderd, een verkorte samenvatting zullen uitbrengen richting onze leden. Een soort ‘HB-blog’. Deze blog wordt gepubliceerd op onze website.

HB vergadering maandag 10 augustus 2020

Terwijl de meeste leden nog midden in de vakantie-modus zitten, heeft het Hoofdbestuur al weer een vergadering achter de rug. Op een snikhete maandagavond op 10 augustus kwamen wij bij één in onze kantine ‘’t Kwekhoes’.

Met een goedgevulde agenda en ruime opkomst gingen we de vergadering in. Gelukkig mochten wij Esmee weer verwelkomen, na het een tijd rust te hebben gehad, zodat ze vanaf nu weer met frisse energie haar input kan brengen binnen het Hoofdbestuur en de vereniging.

Op de agenda stonden interessante vraagstukken, maar ook minder leuke onderwerpen om te bespreken. Zoals de meesten van jullie wel weten is onze zeer gewaardeerde vrijwilliger, Frans Siewes, ons ontvallen. Frans heeft heel wat jaren de ledenadministratie mogen verzorgen bij onze vereniging. Voor ons lag de taak om nu te kijken naar een ‘tijdelijke’ vervanger van Frans. Wij willen dan het heugelijke bericht geven dat Marianne ten Oever zich heeft aangeboden om deze taak tijdelijk op zich te nemen. Hier zijn wij natuurlijk hartstikke blij mee!

Het is een tijdelijke functie omdat we al een tijd bezig zijn met het systeem van Sportlink. En ook om in dit systeem onze ledenadministratie bij te houden. Bestuurslid Ruud Hesselink is verantwoordelijk hiervoor. We hopen dus de ledenadministratie op korte termijn over te kunnen hevelen.

Naast het vervelende bericht van Frans, hadden we nog een lastige kwestie om ons over te buigen namelijk, het Coronavirus..

Onze kantine gaat 17 augustus weer open, dus de nodige maatregelen moeten worden getroffen. Zo is er bij binnenkomst al een mogelijkheid om de handen te desinfecteren. Er komen in de sporthal stickers met 1,5 meter te hangen, en krijgt de kantine een ‘Corona make-over’. Samen hopen we op deze manier het Coronavirus buiten onze sporthal te houden. We vragen dan ook aan onze leden om het gezonde en nuchtere verstand te gebruiken en de regels in acht te nemen.

Voor het hele Corona gebeuren zijn wij in samenwerking met de Rabobank een traject gestart. Met als doel, weer ‘back to Basics’ en om vraagstukken te beantwoorden over onze strategie, cultuur en structuur. Dit doen wij als Hoofdbestuur niet alleen. Hiervoor is een heus kernteam opgesteld. De eerste sessie is op 31 maart 2020 gehouden, helaas is er een break geweest i.v.m. Corona en vakantie, maar in september willen we dit traject samen met onze ‘begeleider’ Fons van de Logt en het kernteam weer oppakken. Het kernteam krijgt hier z.s.m. bericht over.

Waarover de rest van de leden z.s.m. bericht over krijgen, is het maken van de teamfoto’s. Want, in tegenstelling tot vorig jaar, worden deze ook weer gemaakt. Lieke en Demi pakken als secretariaat het gedeelte website/communicatie (tijdelijk) op. Zij zullen jullie dus zeer binnenkort bericht geven over wanneer je team aan de beurt is. Mocht je dus op korte termijn een vraag hebben over het stukje communicatie, neem dan contact op met secretariaat@setup65.nl.

Zoals ook bekend, staat op 5 oktober de Algemene Ledenvergadering weer gepland. Deze vergadering hebben wij ook goed benut om alles rondom de ALV door te spreken, van de agenda tot aan een Corona-proof locatie. Houd daarom jullie mail en onze site in de gaten voor verdere info!

We hopen dat jullie onze eerste ‘HB-blog’ interessant vonden om te lezen. Natuurlijk is er tijdens de vergadering nog veel meer besproken, hierover hopen we jullie tijdens de ALV meer over te kunnen vertellen.

Groetjes, Hoofdbestuur Set – Up ’65